Min julvecka

Nu är jag tillbaka i storstaden igen. Känns bra, fast det är ju klart att det är lite tråkigt att lämna alla där hemma också men nu förväntar jag min att många ska komma och hälsa på!
För er som inte vet så kan jag berätta att min resa blev mycket intensiv och inte riktigt som planerat, men sjukt bra ändå! Men jag kan ta det från början.
Efter jobbet den 21 så åkte jag glad i hågen ut till Heatrow, när jag kommer dit så är flyget inställt. Efter tårar, förtvivelse, köande och lite annat så åker jag hem och (men hjälp av pappa och mamma) bokar ett annat flyg som går klockan 6 på morgonen från Stanstead. Jag sover i 2 timmar sedan beger jag mig ut för ett nytt försök. Efter 2 bussfärder och ca 1 timmas väntande ute i regnet så var jag framme och ser att flyget ska gå som det var planerat. Sedan var det en flygresa, en bussresa, en tågresa, en till flygresa och till sist en bilresa sen så var jag hemma i Skellefteå (Eftersom jag åkte senare så missade jag även flyget till Skellefteå så då hade vi bokat om så att jag åkte till Luleå där mamma och pappa hämtade upp mig).
Sen så har jag haft några få men sjukt bra dagar hemma. Har hunnit med mycket, man tar verkligen vara på tiden när den är sådär kort. Jag han bla. spela laser doom, gå på bio, vara på kalas, fika med vänner, ha myskväll men vänner, träffa släckt, ha julafton, shoppa och köra bil.
Klockan 16.00 den 25 så satte jag mig på bussen mot Sundsvall, som sedan blev nattåg till Stockholm. Klockan 7.50 avgick flyget till London och klockan 11.30 var jag tillbaka på jobbet igen. Rean startade den 26 så det var helt galet med folk under dagen och jag var hemma i lägenheten klockan 2 på natten. Idag har det varit lugnare, men fortfarande sjukt mycket folk, jag gillare!

Ja nu har ni fått en låååååååååååååååååååååååååång berättelse om min senaste vecka, hoppas ni orkade läsa allt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0