Räcker inte till

Ja, då var det ju det där med att uppdatera, det verkar ju inte vara min specialitet kan man ju säga. Men dygnets timmar räcker inte alltid till.
Jag kan ju börja med att säga att Julfesten i söndags var king! Har inte hunnit lägga in bilderna i dator men jag ska försöka lägga ut några bilder senare. Annars så har det varit jobb måndag till torsdag för min del men nu väntar 2 dagars ledighet. Har inget inbokat ännu och det känns skönt, jag behöver lite vila nu, känner att jag är på väg att bli sjuk igen och det skulle vara dålig tajming inför julen och hemkomsten. Söndag, måndag är det jobb igen. Jag åker direkt från jobbet på måndag till flygplatsen där det bär av mot Sverige!

Nej, nu ska jag ta igen på lite väl behövd sömn.

PS. Det snöar utanför mitt fönster DS.

Kommentarer
Postat av: jolle

Krya på dig , ses om ett tag :D

2009-12-19 @ 01:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0