Slut på vilan

Ja då var mina två lediga dagar snart slut. Det har varit skönt att återhämta sig lite nu innan julstressen kommer igång. Mina två lediga dagar har bestått av vila, promenader, marknad, filmer, packning och lite annat. Ikväll skulle vi egentligen ut några från jobbet, men Sallys kompis var på sjukhuset så vi sköt upp det till en senare tillfälle.
I morgon är det söndag vilket innebär jobb och sedan är det måndag vilket innebär jobb och sedan direkt till flyget. Ska bli trevligt att komma hem några dagar:)(Sannah det är bäst att du kommer ihåg att hämta upp mig;))
Sedan efter några dagar i Skellefteå är det tillbaka till den riktiga julstressen, REA på Bershka! Det kommer att vara galet, men jag tror det blir roligt!:) Jag hoppas nu bara att alla flyg, tåg och annat kommer att gå som de ska och att allt flyter på galant annars blir jag halshuggen;)

Nu ska jag försöka sova, kan bli svårt eftersom att grannarna just drog igång disco, men men det blir nog bra, haha:)

Här kommer några bilder från Bershkas christmas party som tidigare lovat!:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0