Mars

Nu kommer den äntligen, den efterlängtade(eller?) uppdateringen!!
Mars har varit en jättebra månad och tiden har bara flugit förbi! Har hunnit med massor och tänkte nu ge en kort sammanfattning av månadens händelser.
Månaden började med besök av mamma och moster. Under deras vistelse han vi med shopping, köttbullar, musikal (Wicked=awesome!), bio (Alice in wonderland), afternoon tea på Harrods(så mätt har jag nog aldig varit), cupcakes i covent garden, promenad i parken, flowermarket och mycket mycket mer!
Sen så har jag hunnit med fest med Bershka och flera avskedskvällar. Tyvärr så har Sally, min svenska kompis på jobbet åkt hem...men innan hon åkte han bl.a. vi se musikalen Billy Eliott, gå ut i camden och gå på lite försenat öppningsparty på bershka.
Det har blivit hemmagjord pizza, hemmagjord sushi och några middagar på restauranger. Har även hunnit besöka några mysiga cafén!
Det har varit massor med besök i huset den här månaden Jonas (Julias pojkvän) och Elisabets föräldrar har hunnit besöka oss. Drinkar på Hard Rock café och chokladfestival har också prickats av!
Mycket shopping har det blivit den här månaden också, även ny frisyr och mörkare hårfärg:) Påskfest, franska lektion är också några saker som jag haft för mig.
Sen såklart så har jag ju jobbat massa också, till och med varit head cashier i en vecka.
Finns så mycket att berätta men det tar vi nån annan gång.
På söndag åker jag till Sverige för en veckas påsklov, ska bli skönt:)
Just ja, kanske ska nämna att våren har kommit till London också, underbart!

Här kommer några bilder!













Kommentarer
Postat av: bedmate

haha snygg månadsuppdatering

2010-04-25 @ 12:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0