Slutkörd

Mycket har hänt sedan den senaste uppdateringen, jag har hunnit med 5 awesome dagar i Stockholm, firat det kinesiska nyåret i chinatown och jobbat 23,5 timmar på två dagar.
Vi kan ju börja med Stockholm, det blev en superbra resa! Han träffa massa vänner, gå på bio, äta god mat, shoppa lite, ha spelkväll och mycket annat. Helt klart en värd resa!
Sen så var det alla hjärtans dag på söndag men istället för att fira det så firade vi det kinesiska nyåret med kinamat i chinatown!
På måndag var vi tillbaka på oxford street igen och dagen började klockan 7 och slutade 20.00. Idag började jag också 7 men fick gå hem 19.30 ;) Det har varit två dagar med galet arbete och nu är jag helt slut. Men imorgon så blir det sovmorgon och sedan så är det invigning för det nya Bershka. Ska bli en spänade dag! Vi har även fått nya uniformer inför nyöppningen och den här gången så är det faktiskt snygg vilket är en otroligt upplyft från den gamla "koklänningen".

Sen så kommer ju Sannah i morgon också, längtar!!

PS. Grattis på namnsdagen Julia:) DS.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var kul att ses i Stockholm! Här hemma har vi nu hittat en lägenhet och skrivit kontrakt i stockholm. Känns jättekul! Jag vill ha mer bilder från ditt London!! :D puss å kram

2010-02-24 @ 10:09:02
Postat av: Samuel

vad kul att kinesiskt nyår har firats. I ära till mig eller ville ni bara äta Kina-mat? hihi :)

2010-02-24 @ 15:50:21
URL: http://outofmypapernotes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0