Resten av lediga veckan

Ja nu blev det som det brukar igen, ingen uppdatering. Men jag var ju duktig i 4 dagar i alla fall! Men nu kan jag ta en sammanfattning av resten av mina lediga dagar.

Fredag så blev det som tidigare nämnt en sväng till National History museum. Där kollade jag in dinosaurier och annat historiskt. Men jag måste erkänna att jag inte riktigt har tålamod att gå på museum 2 dagar i rad;) Sedan så gick jag upp mot High Street Kensington och strosade där ett tag. Sedan efter många om och men så åkte jag och Julia till KOKO och spenderade kvällen där. Julia var sjukt trött efter jobbarveckan och musiken var sådär så det blev ingen helnattsgrej, men ändå en helt okej kväll!:)

På lördag så åkte jag och Julia till Hyde Park och köpte med oss lite fika och satt där i solen och läste och tog det piano. Sedan på kvällen så var vi och åt middag med huset och Elisabets vänner från sverige. Vi var på ett supermysigt ställe som heter Bonnington Café där dom serverar vegetarisk mat, mums! :)

Igår (Söndag) så gick jag och Julia till Flowermarket (ligger i närheten) och tittade i massa mysiga småbutiker. Vi träffade även på Kiera Knightley i en liten butik där. Sedan så blev det även en liten sväng på Brick Lane!

Så nu idag har jag haft min sista lediga dag och den har spenderats med en liten shoppingsväng (blev inget inhandlat) och en sväng till Regents Park där jag satt en stund i solen och läste. Men nu är det bara att ladda om igen för imorgon så börjar arbetet i Westfield!


National History Museum

Min nya kompis




Kommentarer
Postat av: Samuel

wooooot!! kiera knightley`!?!

är du serri?

2010-02-03 @ 03:38:50
URL: http://outofmypapernotes.blogspot.com/
Postat av: Hedvig

Ja jag är seriös:) hon var kort:P

2010-02-03 @ 23:56:48
Postat av: Samuel

haha kort? weird..

2010-02-05 @ 04:50:13
URL: http://outofmypapernotes.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Heey! Gu vad du är söt. Jag saknar dig. Ska bli skönt att få träffas lite i början på februari där! :)

2010-02-05 @ 15:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0