Jag ber inte om ursäkt!

Nu har jag slutat be om ursäkt för att jag inte uppdaterar, jag orkar/hinner inte helt enkelt ;) Nej men idag är det tisdag och jag har (inte oväntat) spenderat dagen på jobbet. Det har gått 5 dagar på det nya året och det har varit 5 bra dagar!
I fredags så jobbade jag och sedan åkte jag hem och tog det lugnt (det var väl behövt efter galna kunder som handlar på rea och nyårsfirande). Sedan på lördag så var det tillbaka på jobbet igen. Efter jobbet så var vi några som gick och åt på Vapianos (en jättemysig restaurang nära jobbet) det var mycket trevligt, men det blev inte att stanna så länge för mig för sedan hade jag lovat att möta upp några andra från jobbet vid Lester Square och gå ut på en klubb där. Det var en riktigt lyckad kväll måste jag säga, hade superkul! Jag börjar också känna att jag kommer mer och mer in på jobbet och får bättre och bättre kontakt med jobbarkompisarna, det känns riktigt bra!
Sen så hade jag en ledig dag på söndag (bra eftersom jag var hemma vid halv 5 tiden, lördag natt). Jag spenderade dagen med att sova länge och sedan fara ut och springa. Det blev även lite tvätt gjord och sedan så gick jag lös med en bit kartong och byggde till en hylla och min klädhängarsak.
Måndag och (som tidigare nämnt) idag, har det varit jobb. Jobbar även i morgon men sedan så är jag ledig på torsdag!
På lördag så är det "leaving party" för 3st på jobbet, det kommet nog att bli awesome, en uppföljare till julfesten känns det som eftersom näsan alla på jobbet ska dit. Fast det är samtidigt tråkigt för det är roligt människor som ska sluta.

Idag så har Rebecca kommit tillbaka och Elisabet åkt till Paris till på torsdag. Julia kommer tillbaka på lördag och sen är vi alla återsamlade här igen :)

Nu ska jag försöka göra en tidig kväll och vara pigg i morgon!

PS. Vi har fått nya uniformer på jobbet, en ful mormorsklänning. Den suger. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0