Ledig vecka. Dag 1

Ja nu har jag äntligen min omtalade lediga vecka, därför har jag bestämt att försöka att bli lite bättre på bloggningen under det här veckan. (vet inte hur det kommer att gå men).
Helgen har varit bra, fredag var en ledig dag med chill se så blev det utgång i Shoredith:) På lördag så var det jobb som gällde, ett litet pass som varade mellan 12 på dagen till 5 på natten! Vi jobbade nämligen med att packa ihop hela affären. När jag åkte klockan 5 så var det fortfarande folk kvar som stannade till halv 9 på morgonen!
Igår så gick vi en kortis på Brick Lane sen så var jag på bio med några från jobbet:) När jag kom hem så blev det glass och chokladsås med tjejerna i huset, mys! :)

Har även fått veta att jag kommer att vara ledig en till vecka, inte nästa med veckan efter det. Har planer på att åka till Sthlm då:) Sen så är det även bestämt att Sannah kommer hit (!!!!). Hon kommer den 17 Feb och stannar tilss den 1 Mars, king! :)

Nu ska jag äta frukost och sedan ge mig ut på nya äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0