Ledig vecka. Dag 2

Jag kan ju börja med att berätta om gårdagen. Det blev Paddington, Warvick Avenue och Queens Park. En härlig promenad:) Jag hade till och med varit så duktig och tagit lite kort som jag hade planerat att lägga ut MEN nu när jag för över bilderna så finns dom inte??!

Idag så har jag spenderat dagen med Olivia. Vi började med att äta god soppa på ett café vid Viktoria park sedan åkte vi till Greenwich och tittade på nollmedianen, det var en trevlig utflykt. Måste säga att det bästa sättet att uppleva London är att åka buss. Man ser så otroligt mycket. Idag har vi åkt massa buss och sett många delar av London under en kort tid:) Sedan avslutades dagen med en riktigt god fruktsallad!

Jag har även bokat en resa till Stockholm om 2 veckor:) När jag har min lediga vecka så åker jag dit och träffar lite folk och har en lite semester, ska bli awesome! Kommer dit den 9:e och åker hem på kvällen den 13:e:) Ryanair är bra ibland måste jag säga! Nej, nu blir det lite HIMYM sedan får vi se vad morgondagen för med sig!

Just ja, hade ju några bilder från idag.




Vid tidens utgångspunkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0