Ledig vecka. Dag 4

Min torsdag bestod av att besöka Imperial War Museum. Jag måste säga att det var mycket intressant att gå runt där och titta. Jag kollade mest om andra världskriget och förintelsen men jag tycker att det är så svårt att förstå att det har hänt, det finns liksom inte i min värld, det går inte att greppa...

En mycket bra sak är att jag fick lön igår!!! KING:) Sen så fick jag även lite vårstämmning när solen sken, fåglar kvittrade och det inte var så kallt. Jag vill verkligen ha vår nu!

Idag så ska jag åka och titta på National History Museum hade jag tänkt. Tänka sig att jag har blivit en sån museumnörd, det trodde jag aldrig om mig själv! Med det är ganska trevligt att bara gå runt och titta på saker, speciellt nu när vädret är tråkigt och det inte finns mycket att göra ute. Mer uppdatering om denna dag kommer senare:)

Nu en liten bild


Imperial War Museum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0