New Year

Har man inget annat för sig på nyårsafton så kan man ju spendera den med ett gäng franska människor, det var vad jag gjorde i alla fall! Jag bestämde nämligen i sista minuten att följa med två (franska)killar från jobbet ut och äta middag efter jobbet, det visade sig sedan att dom skulle träffa massa av sina kompisar och alla pratade såklart franska. Men men, jag följde med där och såklart så pratade vi ju engelska också;) Det blev (efter ett långt letande) mat på ett mexicanskt ställe vid Lester Square, vi åt 3 rätters och det var riktigt gott måste jag säga! När vi hade ätit klart så var klockan nästan 12 så vi skyndade iväg till Trafalga Square för att se fyrverkerier, det var galet med folk men vi fick se lite fyrverkerier i alla fall. Sedan så bar det av hemåt för min del eftersom jag skulle upp och jobba på morgonen. Men sammanfattningsvis så var det en mycket trevligt nyårsafton för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0