Snödag

Idag har det snöat igen här i London, vilket innebär att världen stannar upp. I morse när jag skulle åka till jobbet så var såklart tubstationen stängd och jag var tvungen att ta bussen (som resten av bethnal green) och kom då 30 minuter sent till jobbet, men det gick bra ändå. Sen så har det varit en bra dag på jobbet. Inte så mycket kunder vilket resulterat i att alla har chillat runt:) Själv har jag flyttat runt massa kartonger med påsar hela dagen, sen så fick jag sluta 16.30 istället för 19.30 eftersom vi var så många där men det var nästan inga kunder eftersom tågen inte gick som dom skulle och vädret var dåligt. Fick även veta att jag inte behöver komma in på lördag och jobba 4 timmar som det var tänkt så det blir en till ledig dag, mycket skönt!

Vet inte om jag nämnt det men den sista veckan i januari så stänger vi på jobbet i 2 veckor för att bygga om. Det innebär att jag kommer att ha en vecka semester och sedan jobba en vecka på Bershka i Westfields (ett shopping center i White City). Så om någon känner för att ta en semester till London så får ni gärna komma och hälsa på den sista veckan i Januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0