Ute i tid

Den här gången var jag ute i tid! Jag har nämligen bokat en resa hem i april och nu var jag då verkligen i tid och inte som inför min julresa. Nej nu är det klart och betart, den 11-18 april kommer jag att vistas i Skellefteå. Men det är lååååångt i framtiden så det glömmer vi nu och talar om saker som ligger närmare i tiden.
Mamma och Bipa har bokat en resa för att komma och hälsa på mig, dom kommer den 5 mars till de 9 mars, det ska bli trevligt:) Sannah har även pratat om att komma hit snart, jag hoppas hon gör de, det skulle vara awesome!
Annars så jobbar jag på i sinne och ser fram emot vår och sommar. Börjar bli lite varmare här nu så jag ser ljust så framtiden! På söndag stänger vi ner på Bershka och börjar ombyggnationen. Dom har redan skjutit på nyöppningen så jag hoppas att den inte blir ännu längre vi har stängt. Men som tidigare nämnt så är jag ledig nästa vecka sedan så jobbar jag en vecka på Bershka i Westfields, tror att det kan bli en bra erfarenhet att testa på att jobba där också, men inte längre än en vecka tack! Blir det längre så blir vi kanske utpytsade till andra butiker runt om (Zara, Pull and Bear) men jag hoppas att det inte ska gå så långt.
Nyöppningen kommer iaf att bli världens happening! Det blir media, filmteam, dj från nån club i Ibiza, cirque de soleil, strålkastare och mycket mycket mer. Ska bli kul att få ta del av det hela:)
På söndag så ska "cashierteamet" gå och titta på bio tillsammans, det blir najs.

Nej nu väntar sängen och jobb i morgon, blir kanske att gå ut i Notting Hill i morgon kväll också!

PS. Idag har Julia fått ett jobb!! hon börjar i morgon klockan halv 7!! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0